Sunday, January 23, 2011

Ayam Penyet- AP, Berkanu dan Makan di Restoran Antan Batura....

Makan, makan dan makan. X de benda lain ke yang aku tau buat sekarang ni???? Ramai da tegur aku yang aku da gemuk n perut da buncit. Wake up KHAIRUL! Sedar x anda da BOONCIT.....

Hari masih lagi cerita pasal makan.... NEXUS place is....


Dania yang promote aku kedai makan ni.... Walaupun benda ni ade je kat Seksyen 18 ni... Tapi x de nawaitu aku langsung nak singgah. Tapi setelah di pujuk Dania. Aku pun pergi la dgn x tau ape nak order. Last2 ni yang kteorang order.


Aku pun x tau ape bende jenis lauk ni sebenarnya tapi ape yang aku tau ianya AYAM, UDANG n IKAN KELI. Rasanya not bad gak la tapi yang sangat wat aku marah....


Sambal yang rasanya pedas macam setan. First time je masuk mulut terus terbatuk aku sbb sangat memedihkan tekak bende alah ni.

 Nasib baik la Bebola Naga yang rasa cam getah ni sangat sedap n mampu ilangkan pedas aku.


Mekaseh kepada anda.

Kemudian bersukan pulak dekat Tasik Shah Alam. Main Kanu pulak....


Muka yang sangat berlagak. Huh! (JOKE!)


                                          














Sangat suke dengan gambar ni. Cume ade bangunan yang menyemakkan mata kat belakang ni.
(Sungguh x sangka ada gak gmbr aku dalam ni. Hehe....)


Lepas 2 perkena TOM YAM AYAM lak kat Restoran Antan Batura. Rasa yang sangat kena dgn tekak Dania. 
(Sbb dia sangat mementingkan kesedapan dalam sesuatu makanan....)



Cukup2 la makan Ayam Penyet td. Ni sampai nasi pun nak di penyet oleh Cik Dania ni.....


 Lastly, aku nak bongkarkan rahsia2 yang ada dalam beg MIRA DANIYATI ni.... 
Korang komen la sendiri ye????
(Sorry ye???? Hehehe....)

No comments:

Post a Comment