Monday, January 17, 2011

MEE KETAM @Section 7




Ni la RESTORAN MEE KETAM yang pada mulanya aku anggap susah sangat nak cari. Rupa-rupanya lepas selekoh je benda ni terpampang depan mata.

Mata aku bila masuk kedai tertumpu dekat BARBICAN yang terletak dekat kaunter. Terus telan air liur aku tgk. Da lama sangat x perkena air ni.


Bersama dengan Minah yang sangat suka bergambar x kira masa atau tempat. Diperkenalkan (TADAAA....)
CIK MIRA DANIYATI BINTI RAZALI. Thanks kepada beliau kerana memperkenalkan kedai ini kepada saya.



Ketam yang sedang berenang di dalam kolam kari panas sambil menanti untuk di jamah. Letak je atas meja. Bau die terus menusuk hidung. Sangat sedap!



Masih sempat buat PEACE walaupun aku sebenarnya nak amek gambar botol kesayangan aku ni.
(Huh! Perasan je bile aku nak amek gmbr. Hehe)


Tempat menyediakan MEE KETAM. Terima Kasih kepada ABANG BAJU MERAH sbb menyediakan makanan yang sungguh menyelerakan kepada kami.

P/S: Aku rasa dia ni menerima tempahan melalui on9 sebab bila dia x de kerja mesti dia akan mengadap laptop die. Hehehe.

No comments:

Post a Comment