Sunday, January 16, 2011

POPEYES....

     Apa yang terlintas kat kepala korang bila perkataan POPEYE di ajukan kepada korang? Macam aku lak dulu bile dengar je perkataan 2 mesti muka mamat ni yang terlintas kat kepala aku...

Tapi semenjak dua minggu lepas bila orang sebut je POPEYE, aku da tersenyum sambil memegang perut yang BOONCIT ni. 

Kenapa? Sebab benda ni lak yang terlintas....


Makanan yang ada kat sana bagi aku sangat menarik sbb bagi aku sbb diorang da berjaya mengalahkan satu lagi restoran makanan-laju yang lain iaitu KFC (Bukan nama sebenar).

Fish rice bowl, Coles-law (Bak kata sorang teman aku ni... Sorry Dania), Mashed potato also better than the other fast food. Not just an empty potato inside the cup. It was full with some vege.

The Chick-Chiller ken was SUPER-DUPER LICIOUS well done cooked. Sangat kena dengan selera aku. 

Cukup la aku membebel sampai sini sebab orang sebelah aku ni da sibuk ajak nak BERSHOPPING.
Lastly, Selamat menjamu selera di sana k????

P/S: Korang jangan risau tentang layanan sebab kat sana ada mamat BANGLA yang sangat peramah.

No comments:

Post a Comment